En ny afdeling hos Mobilrepair spare tid i hverdage med RPA, de havde mellem 60 – 80 sager hvor der, hver dag skulle oprettes en fragtlabel med kundeoplysninger på.
Hver sag skulle en medarbejder ind og hente kundeoplysninger i deres sags-system og copy paste dem til et excel ark, der så blev sendt via FTP server til fragtselskabet.
Det forventes at antal sager stiger godt over de 100 sager om dagen inden for den nærmeste tid og medarbejderen havde svært ved at følge med, på nuværende tidspunkt.
Nu, starter medarbejderen en software robot efter behov.
Robotten henter oplysninger og laver excel arket imens medarbejderen kan hente mobilen samt pakke varen. Det gør at afdelingen bliver mere effektiv og strømlinet. Medarbejderen har nu også tid til at lave andet arbejde, så virksomheden kan vækste hurtigere.
Mobilrepair havde førhen en medarbejder der brugte størstedelen af sin tid, på kun at kopiere kundedata fra et sagssystem, til et Excel ark. Nu kan Mobilrepair bruge tiden på en masse andet og i Mobilrepair’s tilfælde vil denne effektivisering være tilbagebetalt efter cirka én måned 🙌👏 Det kan kun lade sig gøre med Open Source RPA værktøj som #Robocorp – RPA-framework ?
Mobilrepair er langt fra de eneste som bruger tid på copy/paste arbejde eller andre gentagende arbejdsopgaver, der kan effektiveres ved hjælp af RPA. RPA er en forkortelse af Robotic-Process-Automation, som kort fortalt er et stykke software der udfører arbejdsopgaver automatisk ⚡⚡
vænner dig til at gøre tingene manuelt. På den måde sikrer du dig en maksimal effektivitet allerede fra starten! 🤖⚡🤖
Læs hele denne case study hos min software leverandør Robocorp.
https://robocorp.com/case-studies/nyxtech/
Hvil du høre nærmere, hvordan vi kan hjælpe dig med at spare tid i hverdage med RPA, så kan du kontakte os her