Få automatiseret, validering af EU momsnumre
Automatisk tjek af EU momsnumre
Hvem er EU moms validering for?
Hvis du sælger varer eller ydelser uden moms, til et andet EU land, så er du sikkert bekendt med arbejdet der ligger i, at skulle validere kundernes EU moms/vat nummer.
Løsningen
1.
En software robot henter EU/vat numre fra dit system. Det kan eksempelvis være et ERP, CRM, Exel ark eller lign.
2.
Software bot slår hver enkelt nummer op i VIES hos EU kommissionen og gemmer et billede af opslaget samt verificerings koden.
3.
Til sidst leverer software robot data til eventuelt ERP, CRM, Excel ark alt efter hvad der ønskes.
Dit system
Standard bot
Email?
ERP?
EXCEL?
* At lave integration til Dit system og lave en specifik måde resultatet skal leveres på er ikke inkluderet i standart bot prisen men beregenes separat
%
Besparelse pr. år/
kroner pr. måned
Hvad får man ud af det?
- Hvis en medarbejders årlig løn er på 338.122 kr. svarende til 28.176 kr. om måneden.
- Udføre opgaven 20 gange a 5 minutter, om dagen svarende til 360 timer om året
- Så bruges der for 80.505 kr. om året svarende til 6.708 kr om måneden
Eksempelvis:
- Automatisering koster 500 kr om måneden (min. 24 mdr.)
- Så spare du 6.208. kr om måneden svarende til 74.496 kr. om året.
Der spares tid i hverdagen, hvilket betyder, at den tid kan bruges et andet sted.
Hvad får man ud af det?
- Hvis en medarbejders årlig løn er på 338.122 kr. svarende til 28.176 kr. om måneden.
- Udføre opgaven 20 gange a 5 minutter, om dagen svarende til 360 timer om året
- Så bruges der for 80.505 kr. om året svarende til 6.708 kr om måneden
Eksempelvis:
- Automatisering koster 500 kr om måneden (min. 24 mdr.)
- Så spare du 6.208. kr om måneden svarende til 74.496 kr. om året.
Der spares tid i hverdagen, hvilket betyder, at den tid kan bruges et andet sted.
%
Besparelse pr. år/
Kroner pr. måned
Fremgangsmåde
1. Analyse af den nuværende proces
2. Forslag til den nye proces
3. Tilbud/accept
4. Dokumentation af fremtidig proces
5. Test periode
6. Drift og vedligeholdelse
Book et uforpligtende møde
Fremgangsmåde
1. Analyse af den nuværende proces
2. Forslag til den nye proces
3. Tilbud/accept
4. Dokumentation af fremtidig proces
5. Test periode
6. Drift og vedligeholdelse
Fortæl os om
dine udfordringer
Vi her for at effektivisere dine ressourcer, så du får mest ud af dem.
Det betyder, at din investering hurtigt er tjent hjem flere gange med vores skarpe priser.